+36 20 297 4560 / detkichilis@gmail.com

ASZF érthetően

ASZF érthetően

Általános Szerződéses Feltételek

1. A websop üzemeltetője:

Q-cig, s.r.o.


Address: Kuzmányho 1191/43 Košice - mestská časť Staré Mesto 040 01

Identification/cégjgyzékszám: 51 446 618
DIČ/adószám: 2120707732
IČDPH/adóazonosító: SK2120707732

UniCredit Bank/ 1111

SWIFT: UNCRSKBX
IBAN: SK6611110000001484038009

Ügyfélszolgálat:

Telefon: +36 20 297 4560
E-mail: detkichilis@gmail.com

2. Személyes átvételre itt van lehetőséged:


3275 Detk, Petőfi utca 30. Előzetes telefonos egyeztetés szükséges +36-20-297-4560

3. Hogyan vásárolhatsz a webáruházban?

A webáruházban regisztráció nélkül is vásárolhatsz. Ha regisztrálsz, a rendszer kitölti a szükséges mezőket a megadott adataiddal, nem kell minden alkalommal újra bepötyögni. Másrészt láthatod a megrendelésen állapotait, feladtuk,-e már a csomagot, vagy akár meg is nézheted, előző alkalmakkal mit rendeltél, hátha elfelejtetted valami finomságnak a nevét, és szeretnél még belőle.


4. Készlet információ, avagy mi fogyott el, és mi kapható?

A termékeknél egyesével mindegyiknél láthatod, hogy az adott termékből rendelkezünk-e készlettel. Kérlek, vedd figyelembe, hogy kistermelői termékeket vásárolsz, így a készlet véges. A webáruházban csak annyit tudsz a kosárba tenni, amennyi készleten van. Amennyiben olyan terméket szeretnél vásárolni, amely a webáruházban elfogyott, e-mail üzenetben előjegyezheted.

5. Fizetés

A rendelést fizetheted készpénzben személyes átvételnél.
Kérheted utánvétes kiszállítással.
Rendelheted előre utalással bankszámlára.
De ha igazán gyorsan és pontosan szeretnéd megkapni a rendelést, fizesd ki Barionnal! Mi az a Barion? Információért kattints a képre!


6. Szállítási díjak, határidő

Csomagjainkat a DPD szállítja házhoz. Futárkiállás minden héten SZERDAI napon van, kérünk, ezt vedd figyelembe a rendelésed leadásánál.
Általában a feladás utáni 1-2 napon belül kiszállították eddig a csomagokat, tehát elvileg péntekre nálad a megrendelt termék.
A csomag várható érkezési idejéről a rendelésnél megadott e-mail címre értesítőt küldünk.

Díjak:

A futárdíjakat a kosár tartalmával egyezően a rendszer automatikusan számolja. Tájékoztatásul az alábbi díjak vannak érvényben:

Előre utalásos/bankkártyás fizetéssel a futárdíjak:

Postapontra: 990.-Ft
Ez a legolcsóbb szállítási módunk, és még praktikus is, mert akkor veszed át, amikor időd van rá. Nem kell a futárt lesni..

DPD házhozszállítás bankkártyás vagy előre utalás esetén:
0- 10000.-Ft vásárlási összegig : 1380.-Ft
10001.- és 15000.-Ft vásárlási összeg között utánvéttel: 1650.-Ft.

Utánvétes szállítás csak DPD futárral vehető igénybe!!

Utánvétes díjak:

0-10.000.-Ft vásárlás között: 1700.-Ft.
10.001-15.000.- Forint között: 2200.-Ft.

Nemzetközi szállítási díjaink:

Ausztria, Horváthország, Szlovákia, Szlovénia
4052.-Ft 
15 EUR
 Belgium, Csehország, Hollandia, Lengyelosrszág,
Németország, Románia
 5610.-Ft.
19 EUR
 Bulgária, Dánia, UK, Észtország, Franciarszág,
Írország, Lettország, Luxemburg, Olaszország, Svédország
 7792.-Ft.
26 EUR
Amennyiben a táblázatban szereplő országok valamelyikébe kéred a szállítást, adataid megadása után a rendelésed állítsd "személyes átvételre", majd küld el a rendelést. A megadott e-mail címen felvesszük veled a kapcsolatot a szállítás lebonyolítása végett.



8. Reklamáció

A csomag átvételekor – mivel törékeny csomagról van szó – Kérünk, hogy minden esetben győződj meg a tartalom épségéről! Ha probléma adódna (nem valószínű) a futár felveszi a jegyzőkönyvet, csak így tudunk törési kárra reklamációt elfogadni!
Köszönjük megértésedet!

Amennyiben minőségi kifogás merülne fel a megvásárolt termékkel kapcsolatban, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot. Minőségen a termék romlottságát értjük! Nem minősül romlottnak, ha nem ízlik, vagy sűrűbb, folyósabb, darabosabb, krémesebb….. stb. mint amire gondoltál. Személyes vásárlásnál mindig van lehetőség a kóstolásra!

9. Elállás

Ez azt jelenti, hogy a terméket/termékeket az átvételt követően 14 munkanapon belül visszaküldheted, HA!!!! nem bontottad fel, nem sérült meg, és megfelelő körülmények között volt tárolva! Nyáron a napon hagyott és ezáltal megromlott terméket nem áll módunkban visszafogadni!A visszaküldött termékről fényképes jegyzőkönyvet készítünk, és ha minden rendben van, a visszaküldött termékek árát 30 napon belül visszatérítjük. A szállítási költségeket nem vagyunk kötelesek téríteni! Így szól a törvény.

10. Jogi felelősség

Mi is emberből vagyunk, hibázhatunk. Így a webáruház oldalain minden erőfeszítésünk ellenére előfordulhatnak kisebb-nagyobb hibák, amennyiben ilyet találsz, kérünk jelezd felénk. Minden komplikáció megoldható, legalább ezekből ne csináljunk problémát. Ha mégis adódna a weboldal használatából valami kár, sajna ezért felelősséget nem tudunk vállalni.

A legfontosabb paragrafus:

Bízunk a Betyárbecsületben!